۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

از دل برود

دفترچة تلفن موبايل به نظر من آيينة تمام نماي روابط آدمه. بعضي از افراد رو به راحتي مي ريم روي اسمشون و دكمة call رو فشار مي ديم. بعضيا رو در حد send message تحويل مي گيريم و بعضيا رو هم سالي يكبار موقع تحويل سال و فقط به خاطر فضايي كه از دفتر تلفن اشغال كردن يادشون مي افتيم. به شخصه عادت شايد بدي دارم و اون هم مرور گاه و بيگاه سياهة تلفن ها و پاك كردن اسم آدم هاييه كه يا من تمايلي به از سر گيري رابطه بعد از چند سال رو ندارم و يا اين قضيه از طرف اونا ترجيح داده شده. اگه مي شد خاطرات اون اشخاص رو هم با فشار دادن يك delete ساده از ذهن حذف كرد، دغدغه هاي فكري و احساسي به حداقل مي رسيد.
.
.

اشتراك فيد مخفيگاه آزادي

۳ نظر:

  1. منم همچنین! و چقدر احساس آرامش می کنم وقتی اسم بعضی ها رو حذف می کنم:(

    پاسخحذف
  2. همان بهتر ک بروداز دل , هر ان ک از دیده می رود

    پاسخحذف

Free counter and web stats