۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

من يك خرِ عاشق هستم

"خيلي خري ..."! اين جملة محترمانه رو در چند روز اخير از طرف آدم هايي كه به قصد مشورت پيش اونها رفتم زياد شنيدم. گويا ترديد بين انتخاب يك شغل جديد با استخدام رسمي دولتي و حقوق دو برابر، و يا موندن در محل كار خصوصي فعلي در قاموس اكثريت مردم جامعه به عنوان امري "خر وار" شناخته مي شه. اما براي من، ترديد همچنان باقيست! خودم هم مطمئنم كه مطابق با قاموس اكثريت جامعه عمل خواهم كرد، اما گوشه اي از قلبم توي محل كار فعلي باقي خواهد موند. بله، آدم حتي مي تونه عاشق محل كارش بشه.

با سلام به تيم عاشقانه هاي يك نيم خط

۲ نظر:

  1. salam...!
    behtar nist adam too aghaliat bashe?!
    akhey delam vase inja tang shode bood!

    پاسخحذف
  2. چرا ياد ما افتادي تهش؟ ال خر عاشق؟ ال عاشق؟
    کلن که بوس بر شما خر عاشق، خيلي هم خوبه ترديدت :)

    پاسخحذف

Free counter and web stats