۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

نماز جمعه

فكر ميكنم دلايل زياد و اكثراً منطقي براي برگزاري نماز جماعت توي كشورهاي اسلامي وجود داشته باشه اما مطمئنم "شاد شدن و خنداندن" از جمله اين دلايل نيست. نماز جمعة تهران با توجه به نقاط شديداً مثبتي كه داشت اخيراً به عرصة طنز هم وارد شده و زمينة شادي ملت رو فراهم كرده. فرافكني هاي احمد خاتمي در مورد كشته شدن ندا، تبيين طرح هدفمند سازي "رايانه ها" و اعتراض به عربستان براي عدم صدور "پاسپورت" براي ايراني ها توسط صديقي و داستان حمله "دد منشانه" توسط احمد جنتي گوشه اي از سريال طنز نماز جمعه بود كه ديدن چند بارة كليپ اون هر بار بيشتر نشاط و شادابي ايجاد ميكنه. لذا خواهشمند است امامان جماعت رئال همچنان از برگزاري اين نماز محروم شوند.

۳ نظر:

  1. اوهوووووووووووووم موافقم

    پاسخحذف
  2. من چرا ایکون خنده رو اینجا پیدا نمی کنم؟!!!
    منم هر وقت دلم می گیره یه کم قیافه ی این احمد جونو نگاه می کنم حالم می اد سر جاش!{پوزخند}

    پاسخحذف
  3. برات نوشته بودم که میرم ولی همیشه میخونمت.
    1-در مورد قطبی:
    تنفیذ...افشین قطبی...و روح هوادارانش که به اسمان پر کشید.
    2-3 روز پیش تو شرکت به بچه ها میگفتم اقا فیروز ولش کنید بچسبید به صدیقی...فرای اوون روز که جریان پلسپورت رو تو بالاترین خوندم باور نکردم....
    3-خب شد اسباب کشی کردی
    4-راستی من یه سوال دارم این اقای پرزیدنت موسوی از جریانات اوایل انقلاب و خط امام راحل چه دئیده اند که انقدر مصرند ما به ان دوران برگردیم؟؟؟!!!

    پاسخحذف

Free counter and web stats