۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

S06 E17-E18

بالاخره لاست هم تموم شد. به قول يكي از نويسندگانش اين خيلي خوبه كه تازه با تموم شدنش، براي بيننده فكر كردن در مورد اون شروع مي شه. بعد از دين قسمت آخر كاملاً احساس خنگي بهم دست داد و از خودم نا اميد شدم. اما با وبگردي بين دوستان متوجه شدم كه هيچوقت نبايد از خودم نا اميد بشم!
براي شخص من، لاست غير از خود لاست، خاطرات خوابگاه رو هم برام زنده ميكنه. روزهايي كه در يك حركت سه نفره با مهران و رسول، فقط چند دقيقه بعد از پخش سريال توي ABC، سريال توي اتاق ما هم اكران مي شد!

پست هاي مرتبط:

لاست عباسي
گمگشته
از Friends تا پاورچين

۳ نظر:

  1. خیلی باحال بود... تا قبل از اینکه تموم بشه، خیلی بهش فکر میکردم ولی بعد از اینکه تموم شد، فایلشو بستم توی ذهنم که الکی سرکار نرم :دی

    پاسخحذف
  2. Jimmy.Kimmel..Aloha.to.Lost.Special.
    اینو اگه تونستی دانلود کن
    جالبه
    هم مصاحبه با بازیگراشه هم یه سری پایان که بازی کردن البته فانه بیشتر

    پاسخحذف
  3. تو هم با اون لاستت

    پاسخحذف

Free counter and web stats