۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

پراكنده از همه جا (2)

1- در راستاي آغاز ماه رمضان و تعطيل شدن هرگونه عروسي و متعلقات، هر شب حداقل 4-5 كاروان عروس توي خيابون ديده ميشه. يكي از اين كاروان ها متعلق به مجتبي بود كه جديداً به گروه مرغ ها پيوسته. هرچند برگزاري مراسم توي يه تالار دولتي چندان باب ميل نبود، اما به هر حال ديدن دوستان قديمي و يكي دو ساعت قرار داشتن در محيطي بدون كوچكترين اثر از غم و غصه ارزشش رو داشت. مسعود هم كه قبل از انتخابات يك ماهي رو توي هتل اوين سپري كرده بود، خاطرات جالبي رو تعريف كرد كه اكثرش تأييد اخبار مربوط به بند 209 بود. 2- وقتي در روز 18 تير به خاطر عكس گرفتن دستگير شدم (كه البته با وساطت افسر مافوق و پاك كردن عكس ها قضيه ختم به خير شد)، با خودم گفتم همين مونده كه به خاطر يه عكس كسي به زندان بيافته. اما با ديدن دادگاه هاي اخير ديدم حتي داشتن يك عكس بر روي موبايل هم جرم محسوب ميشه كه از عجايب روزگاره.

3- قبض تلفن ثابت دو ماه اخير من حاوي 25000 تومن هزينه مكالمه خارجي بود كه خيلي مشكوك ميزد. بعد ازاينكه ريز مكالمه ها رو گرفتم، 20 دقيقه مكالمه با "تيمور شرقي"، 32 دقيقه با "جيبوتي"،26 دقيقه با "نيجر"، 2 دقيقه با "ماداگاسكار"، 20 دقيقه با "ليتواني"، 36 دقيقه با "ايرلند" و 15 دقيقه با "ايتاليا" برام ثبت شده بود و جالب اينكه بعضياش توي تاريخ هايي بود كه من اصلاً خونه نبودم. به هر حال در حال پيگيري براي رفع اين مشكل هستم اما حتي اگه مشكل هم حل نشه ميشه اين مبلغ رو به عنوان پاداش دولت دهم به مناسبت 2 ماه تحريم مخابرات قبول كرد!

4- بعد از اينكه در دوران دانشجويي به مدت 2 سال "تنهايي" رو تجربه كردم، نظرم كاملاً نسبت به اين پديده عوض شد.حالا كه خانواده به مسافرت رفتن، ميتونم براي يك هفته از تنها بودنم لدت ببرم. فكر كنم بايد برنامه ريزي كنم كه هر ماه بتونم چند روزي رو فقط با خودم سپري كنم.

5- جديداً فهميدم كه يكي از سخت ترين كارهاي دنيا انتظار كشيدنه. اين مسئله براي من به قدري شديد شده بود كه هر روز 15 تا 20 بار ايميلم رو چك ميكردم تا يا خودش بياد يا خبر مرگش! چند روز پيش ايميلي اومد كه گفته فعلا بايد تا 15 سپتامبر منتظر بمونم تا مسئله حل بشه. اين ايميل باعث شد كه شدت چك كردن ميلم به مقدار محسوسي كاهش پيدا كنه.

6- يكي از دوستان مجازي در پست اخير وبلاگش 155 روز وبلاگ نويسيش رو جشن گرفته. من هم ضمن تبريك به دلفين عزيز، از لطفي كه اين دوست گرامي به من و اين وبلاگ نوپا داشتن تشكر و قدرداني مينمايم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Free counter and web stats