۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

در باب تبادل لينك

حدود 20 تا 30 درصد كامنت هاي اين وبلاگ توسط خوانندگان رهگذري نوشته ميشه كه با جملة تكراري "وبلاگ خوبي داري، با تبادل لينك موافقي؟" نشون ميدن كه تا چه حد مطالب رو با دقت خوندن! بنابراين جهت تنوير افكار عمومي و احتمالا كم شدن اينگونه درخواست ها مطالب زير عنوان ميشه:
1- از همه كساني كه چه به صورت تصادفي و چه به صورت آگاهانه وارد اين وبلاگ ميشن به شدت سپاسگذارم.
2- بر خودم واجب ميدونم كه به وبلاگ دوستان كامنت گذار سر بزنم و در صورتي كه وبلاگ جالبي بود فيد اون رو مشترك بشم. الان فيدهاي گوگل ريدر من به بيشتر از 50 تا رسيده كه نشون دهنده همين مسئلس.
3- بعد از گذشت زمان و خوندن مطالب وبلاگ هاي مشترك شده، به اين نتيجه ميرسم كه اون را لينك كنم يا نه. وبلاگ هايي كه مطالب و اخبار ديگر سايتها رو پست ميكنن و يا وبلاگ هاي شعر رو دوست دارم و ميخونم. اما لينك نميكنم چون به روحياتم نزديكي نداره.
4- براي من بين لينك دادن و لينك شدن رابطه اي وجود نداره، در واقع لينك كردن يك وبلاگ هيچگونه انتظاري براي لينك شدن به وجود نمي ياره؛ هرچند هر آدم عاقلي از جمله من، از لينك شدن خوشش مياد!
5- بر اساس پروتوكل گفته شده، وبلاگ هاي "
مانليا"، "سرباز" ، "صدا" و "حسام" به پيوندهاي اين وبلاگ اضافه شدند و قاعدتاً خوندن اونها هم مثل بقية پيوندها توصيه ميشه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Free counter and web stats